Έχοντας περάσει οκτώ μήνες περιμένοντας να μπω στο ιδιόκτητο δίκτυο της Forthnet, ώστε να έχω κανονικό 2play, και έχοντας στείλει δεκάδες mail, έχοντας μιλήσει άπειρες φορές στο τηλέφωνο με ανθρώπους που δεν ήξεραν την τύφλα τους, αποφάσισα να δοκιμάσω την τύχη μου με την HOL.
Αφού πρώτα βέβαια, είχα καταντήσει περίγελος της γειτονιάς, καθώς ΟΛΑ τα σπίτια τριγύρω μου είχαν internet με ταχύτητες 15Mbps, ενώ εγώ ακόμα ήμουν κολλημένος στο 1Mbps.
Ακόμα και η γιαγιά στο απέναντι αυθαίρετο, κατέβαζε ολημερίς από το YouTube με 800Kb/s. Άσε που κάθε φορά που περνούσα μπροστά από το σπίτι της, μου πέταγε χλευαστικά: “Να σου κάψω ένα ντιβιντί με το τελευταίο του Λαζόπουλου; Το κατέβασα από το Γιουτούμπ”
Αποφάσισα λοιπόν να βάλω το 2play της HOL, που εκτός των κλασικών έδινε ΚΑΙ ένα επιπλέον - δωρεάν- νούμερο τηλεφώνου που ξεκινά από 213. Έβαλα την υπογραφή μου στην αίτηση χωρίς δισταγμό και έστειλα το ρημαδο-fax.
Μετά αρχίσανε οι ομορφιές.

Μια ωραία πρωία μου φέρανε τον router. Ανοίγω το κουτί με περιέργεια να δω με τι σαβούρα με είχανε φορτώσει αυτήν την φορά και τι να δω;
Router της Intracom!!!!
Εφιαλτικές αναμνήσεις από ελαττωματικά netmod, τα οποία επέστρεφα το ένα μετά το άλλο στον ΟΤΕ, ορμήσανε καταπάνω μου. Ενστικτωδώς, το άφησα αμέσως κάτω και έτρεξα στο μπάνιο να πλύνω τα χέρια μου με βούρτσα και καυτό νερό.
Φόρεσα γάντια, επέστρεψα και έκανα τις συνδέσεις όπως έλεγε το manual.
Την επόμενη μέρα το πρωί κόπηκε το τηλέφωνο. Και παρέμεινε έτσι για 3 μέρες.
Στο ενδιάμεσο όμως, είχα την ευτυχία να δω τον router να συγχρονίζει στα 14Mbps και να κατεβάζω με ταχύτητες από 700Kb/s ~ 1,2Mb/s.
Όταν ενεργοποιήθηκε το τηλέφωνο και μετά τα δέοντα (πείραγμα ρυθμίσεων, απανωτά reset, αλλαγή καλωδίων κλπ) παγιώθηκε η εξής κατάσταση.
Ενώ το κεντρικό τηλέφωνο (από 210) λειτουργούσε σχεδόν κανονικά, με την δεύτερη τηλεφωνική γραμμή (από 213) δεν μπορούσες ουσιαστικά να πάρεις τηλέφωνο, καθώς η ποιότητα της γραμμής ήταν άθλια. Όταν με καλούσε κάποιος δεν υπήρχε πρόβλημα. Μόνο όταν έπαιρνα είχα πρόβλημα.
Τώρα αυτό, δεν είναι λίγο ύποπτο;
Μέτα από ώρες νέων πειραματισμών και δοκιμών κατέληξα στο συμπέρασμα ότι για να δουλέψει σωστά η δεύτερη τηλεφωνική γραμμή, χρειαζόταν να καπνίζω έχοντας ταυτοχρόνως υψωμένο το δεξί μου πόδι σε γωνία 37,875 μοιρών σε σχέση με το έδαφος.
Α, και να φυσάει τραμουντάνας. (επίσης αν ο Άρης βρίσκεται στο Σκορπιό βελτιώνεται η ποιότητα της γραμμής)
Νιώθοντας λίγο σαν περιστέρι του Skinner αποφάσισα να ξαναπροσπαθήσω.
Μια δεύτερη αναθεώρηση των πειραματικών δεδομένων, κατέδειξε πέραν πάσης αμφιβολίας ότι υπήρχε και κάποιο πρόβλημα σε μια από τις υποδοχές τηλεφώνου του router. (
Netfaster το όνομα αυτού - βρε σα δε ντρέπεστε)
Και τώρα; Τι να κάνω; Να καλέσω την τεχνική υποστήριξη και να προσπαθήσω να τους πείσω ότι κάτι δεν πάει καλά με τον router (τρώγοντας βέβαια τουλάχιστον μια ώρα στο τηλέφωνο), ή να αρχίσω να παίρνω δελτίο ανέμων για την περίπτωση που θα ήθελα να τηλεφωνήσω;
Ακολουθώντας μια τρελή παρόρμηση της στιγμής, που είχα να νιώσω από την εποχή του κολλήματος μου με το 32 κόκκινο, πόνταρα τα ρέστα μου στην τεχνική υποστήριξη.
Όταν κατάφερα επιτέλους να μιλήσω με μια κοπέλα στο τεχνικό τμήμα, και αφού της εξήγησα το πρόβλημα, με ρώτησε με μια ένρινη συναχωμένη φωνή:
"Τι έκδοση των Windows έχετε;"
"Εμμμ, δεν έχω Windows." της απάντησα με θρασύτητα.
"Γιατί;;" με ρώτησε έκπληκτη, λες και ήρθα από τον Άρη που βρισκόταν στο Σκορπιό.
Εκείνη την στιγμή, για κάποιον μυστήριο λόγο, θυμήθηκα ότι λίγο πριν από τις εκλογές, είχα απαντήσει σε τηλεφωνική δημοσκόπηση στην οποία η τελευταία ερώτηση στον μακρύ κατάλογο ερωτήσεων ήταν η εξής:
"Πόσο συχνά πηγαίνετε στην εκκλησία; α) μια φορά την εβδομάδα β) μια φορά τον μήνα γ) μια φορά τον χρόνο;"
"Ποτέ." απάντησα.
"Ποτέ;;;;!!!!! Μα δεν μπορεί.”
“Τι δεν μπορεί, πλάκα μας κάνεις;”
“Και τώρα εγώ τι να γράψω, δεν έχω τέτοια επιλογή στις απαντήσεις.”
“Χέστηκα.” είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.
Όπως ακριβώς έκανα και τώρα.
Την ώρα που έμπαινα στο site της ΕΜΥ για να πάρω δελτίο ανέμων, συνειδητοποίησα ότι τελικά τρία πράγματα είναι θεσμοί στην Ελλάδα:
Η εκκλησία, η Intracom και η Microsoft.
Βοήθειά μας.