Οι τρεις μαύροι, ολοκαίνουργιοι, γυαλιστεροί server*, τοποθετημένοι σε σειρά μέσα στο γραφείο μου, με προσκαλούνε να παρατήσω ότι κάνω και να ασχοληθώ μαζί τους ΤΩΡΑ!
Παίρνω μια βαθιά ανάσα βάζω στην άκρη τα χαρτιά μου και πατάω το κουμπί στο ολοκαίνουργιο D-Link KVM switch μου.
Πιέζω ελαφρά το Power Button του πρώτου σε σειρά server και... ΒΒΡΡΡΡΡΡΡΡ!!!
Παναγία μου!!! Τι θόρυβος είναι αυτός; Μετανιώνω αμέσως που τσιγκουνεύτηκα να βάλω πιο σιωπηλά ανεμιστηρακια (πιο πολύ από όλα θα μετανιώσω, αργότερα, που τσιγκουνεύτηκα να βάλω floppy στους servers- “Floppy; Μα τι να το κάνω;” απάντησα στον πωλητή του Πλαισίου με ύφος χιλίων geeks) αλλά το ξεπερνάω γρήγορα για να προλάβω να χώσω στο cd το Ubuntu 7.10 LiveCD.
Σε λίγα λεπτά το desktop του Gutsy εμφανίζεται μπροστά μου σε όλη του την
δόξα.
Κλικ
System->Administration->Partition Editor->.....και... που είναι ο δίσκος;;;;;;

Έλα μου ντε.
Μισή ώρα αργότερα ανάβω τσιγάρο με το βλέμμα μου καρφωμένο στους server και τα αυτιά μου να βουίζουν ακόμα από τον εκκωφαντικό θόρυβο των φτηνό-ανεμιστήρων.

Και οι τρεις server παρουσιάζουν τα ίδια συμπτώματα. Αρνούνται την συνεργασία με κάθε τρόπο. Και όχι μόνο αυτό. Αλλά όταν ξεκαταχωνιαζω το αναθεματισμένο cd των windows xp για να δω μήπως το -πρόσφατα- αγαπημένο μου Linux μου κάνει κόνξες (ως αποτέλεσμα της πρόθεσης μου να εγκαταστήσω σε έναν από τους server windows server 2003), η οθόνη του installation που με προτρέπει να πατήσω F6 για να φορτώσω έξτρα scsi drivers, με κάνει να συνειδοτοποιήσω την τραγική αλήθεια.
Εν αρχή ην το Floppy.

*Ιδού το configuration:
SERVER CHASSIS SUPERMICRO SC743T-650
SERVER BOARD SUPERMICRO X7DVL-3
CPU INTEL DUAL CORE XEON 5050 (3Ghz)66
HDD SAS CHEETAH 73GB 15.000 3GBs 3.5ms
RAM TRANSCEND 1GB 533Mhz DDR2 FB ECC (x2)