Το Desktop του server στον οποίο έχω εγκαταστήσει το xfce, επιτέλους μετά από μερικές ώρες δοκιμών και αλλαγών με αφήνει ικανοποιημένο. Ακόμα και στο xfce υπάρχουν ένα σωρό πράγματα που μπορείς να αλλάξεις ώστε να δημιουργήσεις ένα λειτουργικό, σύμφωνα με τις ανάγκες σου, desktop. Μπράβο σου λοιπόν xfce! Άιντε να κάνουμε και καμία δουλειά τώρα.
Ωραία, θέλω να μεταφέρω κάποια αρχεία από το pc μου που βρίσκεται στο ίδιο δίκτυο με τον server, οπότε μμμ, που είναι τα places... που στην ευχή βλέπεις το network;

Αρχίζω και φορτώνω. Άντε πάλι. Ο καλύτερος πελάτης του Google έχω γίνει.
Μάλιστα. Το xfce (Xubuntu) δεν έρχεται με εγκαταστημένο κάποιο γραφικό πρόγραμμα ώστε να μπορείς να δεις το δίκτυο όπως στο Ubuntu και στο Kubuntu.
Καιρός να χρησιμοποιήσω την αγαπημένη μου εντολή: sudo apt-get install ...
Από το ψάξιμο καταλήγω στο ότι υπάρχουν δυο επιλογές: η μια είναι το fuse και η άλλη το pyNeighborhood.
Η προσπάθεια μου με το fuse αποτυγχάνει, μετά από αρκετή ώρα, με ντροπιαστικό τρόπο, τον οποίο δεν θα αναφέρω.
Με σκυμμένο το κεφάλι και μην έχοντας καν κουράγιο να γράψω εντολή στο Terminal, ανοίγω το Synaptic και εγκαθιστώ το πακέτο pyNeighborhood.
Μετά δημιουργώ έναν launcher στο desktop (κάνοντας δεξί κλικ πάνω στο desktop και επιλέγοντας “Create Launcher”) με την εντολή gksudo pyNeighborhood. Αυτό το κάνω γιατί, για να “τρέξει” το pyNeighborhood χρειάζεται root δικαιώματα. ( έτσι λέει ο μάστορας στο http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=500734 - κάτι θα ξέρει...)
Κάνω διπλό κλικ, ανοίγω το pyNeighborhood , ναι, για να δούμε, ωπ, έλα...Να τα μας!! Όλα δουλεύουν!
(το καλό με το Internet είναι ότι μπορείς να βρεις λύση σχεδόν για τα πάντα. Το κακό είναι ότι δεν έχεις την χαρά να ανακαλύψεις τον τροχό από μόνος σου – ή το αποσμητικό μασχάλης, αν αυτή είναι η ανάγκη σου...)
Πειράζω λίγο τις ρυθμίσεις:
General tab:
Mount folder: /media/network (ή μπορείς να αφήσεις το default /mnt/lan, ή μπορείς να βάλεις οτιδήποτε άλλο θέλεις)
File Managers tab:
delete default
create new: thunar
Όλα καλά, να μην είχα και αυτόν τον καταραμένο θόρυβο από τα ανεμιστηράκια που μου προκαλεί πονοκέφαλο. Μάλλον ήρθε η ώρα να επέμβω στα εντόσθια των μαύρων server. Ο πονοκέφαλος μου μεγαλώνει μόνο που το σκέφτομαι.